Dlaczego?
Źródła:
We Are Social – Digital, Social & Mobile Worldwide in 2015,
Jestem.mobi – POLSKA.JEST.MOBI 2015,
wixstatic - Why free wi-fi is important 2014
W jakim celu?
Reklamuj się poprzez wi-fi.
Gdzie?
Jak to działa?
Dla kogo
JustWiFi to nie tylko innowacyjność, ale też precyzyjne targetowanie względem:
Miejsca i czasu
Danych demograficznych
Urządzeń
Stron www i słów kluczowych
Nie wierzysz?
Case studies
NC+
Kampania „Emocje na wyłączność” promująca transmisje UEFA Champions League, które będą dostępne na kanałach i w serwisach NC+.
Czas trwania
2 tyg.
Target
sport
CTA
37,8%
„Kampania spełniła nasze oczekiwania. Zaangażowany ruch na stronie, był na dobrym poziomie. Mieliśmy sporo sesji i średni czas ich trwania wskazuje, że nie był to ruch przypadkowy.”
Robert Konik
Digital Media & Communications Manager
Virgin Mobile
Kampania wizerunkowa w formacie video promująca nową ofertę Virgin Mobile Polska. Użytkownik po obejrzeniu zostawał przekierowany na stronę z aktualną ofertą operatora.
Czas trwania
2 tyg.
Target
lifestyle
CTA
35%
„Akcja z JustWiFi spełniła założone cele kampanii i osiągnęła zaskakująco wysoki wskaźnik CTA w porównaniu z innymi kampaniami digital .”
Piotr Suchodolski
Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska
Samsung
Kampania namawiająca użytkowników sprzętu marki Samsung na wymianę telefonu na nowy, wyższy model – Galaxy S6.
Czas trwania
3 tyg.
Target
użytkownicy niższych modeli
CTR
15%