Dlaczego?

Dane wskazują, że użytkownicy są:
Mobilni
17,6 mln użytkowników łączy się z internetem przez mobile.
Uzależnieni
57% czasu spędzonego w internecie na mobile pochodzi z połaczenia poprzez wi‑fi.
Poszukujący
W internecie na mobile szukamy rozrywki (42%), bankowości (20%), usług lokalnych (13%).
Świadomi
Ponad 84% użytkowników akceptuje reklamy w zamian za darmowy internet.

Źródła:
We Are Social – Digital, Social & Mobile Worldwide in 2015,
Jestem.mobi – POLSKA.JEST.MOBI 2015,
wixstatic - Why free wi-fi is important 2014

W jakim celu?

Innowacyjność
Nie bądź taki jak cała reszta.
Reklamuj się poprzez wi-fi.
Intencje
Wykorzystaj chęci zakupowe użytkowników.
Kontekst
Pokaż swoją markę w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie.
Zaangażowanie
Zbuduj zaangażowanie ze swoją marką poprzez inteaktywne formaty reklamowe.

Gdzie?

Lotniska
Centra handlowe
Transport
Hotele
Kina i teatry
Kawiarnie i puby
Place miejskie
Eventy
Restauracje
Kluby fitness
Liczba lokalizacji
3000+
Połączenia do sieci/m-c
1800 000+
Liczba odsłon/m-c
14 000 000+
Udział urządzeń mobile
94%

Jak to działa?

Użytkownik wybiera sieć WIFI
Widzi reklamę
W zamian otrzymuje internet

Dla kogo

JustWiFi to nie tylko innowacyjność, ale też precyzyjne targetowanie względem:

Miejsca i czasu

Danych demograficznych

Urządzeń

Stron www i słów kluczowych

Nie wierzysz?

Case studies

NC+

Kampania „Emocje na wyłączność” promująca transmisje UEFA Champions League, które będą dostępne na kanałach i w serwisach NC+.

Czas trwania

2 tyg.

Target

sport

CTA

37,8%

„Kampania spełniła nasze oczekiwania. Zaangażowany ruch na stronie, był na dobrym poziomie. Mieliśmy sporo sesji i średni czas ich trwania wskazuje, że nie był to ruch przypadkowy.”

Robert Konik
Digital Media & Communications Manager

Virgin Mobile

Kampania wizerunkowa w formacie video promująca nową ofertę Virgin Mobile Polska. Użytkownik po obejrzeniu zostawał przekierowany na stronę z aktualną ofertą operatora.

Czas trwania

2 tyg.

Target

lifestyle

CTA

35%

„Akcja z JustWiFi spełniła założone cele kampanii i osiągnęła zaskakująco wysoki wskaźnik CTA w porównaniu z innymi kampaniami digital .”

Piotr Suchodolski
Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska

Samsung

Kampania namawiająca użytkowników sprzętu marki Samsung na wymianę telefonu na nowy, wyższy model – Galaxy S6.

Czas trwania

3 tyg.

Target

użytkownicy niższych modeli

CTR

15%

Skontaktuj się z nami

Podaj swoje imię
Zły adres email
WYŚLIJ